Trasa MAGISTER

MAGISTER 70km Kaszëbë Runda Gravel & Asfalt przebiega w 50% po drogach leśnych, a w 50% po drogach asfaltowych. Pierwsza część to właśnie szutry, gravel i drogi leśne, zaś druga połowa, od Półczna, to asfalt do samej mety. Meta w Kościerzynie.

Trasa o charakterze krótko, szybko i ze smakiem. Dystans 70 km pozwala realizować zarówno sportowe ambicje w jeździe na czas jak i cele rekreacyjno-turystyczne. Wyjątkowa propozycja dla  amatorów rowerów górskich, retro i innych, dla osób towarzyszących długodystansowcom, a także dla tych, którzy sukcesywnie pragną powiększać pokonywany z nami dystans. Start oczywiście z Kościerzyny. Na półmetku trasa zbiega się z pozostałymi dystansami, aby razem podążać do wspólnej mety. Nawierzchnia w pierwszej połowie to gravel, a od Półczna już tylko asfalt.

Mapa orientacyjna. Rzeczywisty przebieg trasy może odbiegać od mapy.

Bufety kolarskie: Półczno, Sulęczyno, Stężyca, Kościerzyna.

NOWOŚĆ! Trasa MATURA 50km, to skrót trasy MGR. Do miejscowości Sumin trasy prowadzą razem. W Sumin należy skręcić w prawo, w kierunku Sulęczyno, a dalej już do wspólnej mety. Do Sumin dominuje nawierzchnia szutrowa, gravelowa, piaszczysta i leśna. Na rozwidleniu w Sumin nawierzchnia przechodzi w asfalt, prowadzący do samej mety.